grapher.gif - 2545 Bytes - Tiedostamaton ilman mystiikkaa - sivuhyppy {r}

Luonnos abstraktia keinotunneohjelmointia käyttäväksi peliksi: Ne säikeet eli pallot, jotka eivät osu hiirellä liikuteltavaan maalineliöön masentuvat eli peliohjelma panostaa niihin vähemmän. Pallot harvenevat ja pienenevät. Osuvat säikeet taas innostuvat, eli ne suurenevat ja käynnistyvät nopeammin. Abstrakti keino-tunne-ohjelmointi
On-line javapelissä ei voi oikein käyttää setPriority() menetelmää, joten tässä pelissä SuccesRate -muuttujaa on käytetty pseudo- setPriority() menetelmin.

(Säikeiden masennuksen seurauksena tapahtuvat "itsemurhat" tässä javasovelmassa eivät itse asiassa ole tarkoituksellisia, vaan johtunevat ohjelmointivirheestä. Ehkä niin tosielämässäkin?)

Tiedostamaton ilman mystiikkaa - aloitussivu

Tiedostamaton.net Etusivu

 

Palaute tekijälle Mikko Ahola